Reklamace zboží - oprava v záruční lhůtě

Nejrychlejšího a nejednoduššího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v záručním servisu výrobce.
Reklamaci také můžete osobně předat na naší prodejně, kde s Vámi bude sepsán reklamační list nebo ji můžete zaslat na tutéž adresu poštou nebo přepravní službou. Před zasláním doporučujeme se o tomto kroku s námi dohodnout emailem elektrometal@elektrometal.cz . Pokud budete reklamovaný výrobek zasílat, dbejte na žádné zabalení, aby nedošlo k poškození přepravou.

Adresa naší prodejny :
Elektrometal servis sro
Horovo náměstí 1
18000 Praha 8 - Libeň


S pozáručním servisem se obraťte na nejbližšího servisního technika nebo pokud jste z Prahy přímo na naši prodejnu tel.: 284 829 075-6.

Jak postupovat při řešení reklamace se servisem

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně nebo poštou.
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit doklad prokazující koupi zboží (faktura/prodejka – stačí i kopie), případně záruční list, popis závady a vaše kontaktní údaje.
Pozor! Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
Pozor! V případě, že nejste spotřebitel (nákup na IČ), není ze strany prodejce poskytována součinnost při řešení reklamací. V případě závady, doporučujeme firmám se obracet přímo na záruční servis.

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, kontaktujte nás na emailu elektrometal@elektrometal.cz .

Co dělat, když je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a informujte nás.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce (uplatnit reklamaci na skryté poškození – učinit zápis o škodě) a následně informovat naši společnost.

Česká pošta: oznamte osobně do 2 dnů na pobočce pošty.
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 606-9.
Gebrüder Weiss: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 224 726 222.

Zboží bylo dodáno nekompletní

Kontaktujte nás prosím na emailu elektrometal@elektrometal.cz . Připojte číslo objednávky nebo faktury a popis požadavku (v některých případech je vyžadováno i výrobní číslo zboží).